FANDOM

"Świat ze snu"
PoprzedniNastępny
Rozdział 606.png
Informacje
Rozdział 606
Tom 63
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja
Anime Odcinek 346
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Mugen Tsukuyomi
Narzędzia
Brak w tym rozdziale.

"Świat ze snu" jest 606 rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Wciąż z niedowierzaniem, Obito podchodzi do ciała Rin, że Madara i słowa Białego Zetsu jest echem w jego głowie. Stopniowe aż ciała Kakashiego gdy podchodził, zatrzymał się dopiero, gdy dotarł do nie żywej Rin. Początkowo stopniowego przez ciało Kunoichi jako próbował sprawdzić jej puls, Obito w końcu uświadamia sobie, że ona jest w rzeczywistości martwa i kiedy trzymał martwe ciało Rin, obiecał stworzyć świat, w którym żyła i zmienić losy tego świata. Po powrocie do Madary, jako starszy Uchiha przepowiedział, a kontakt z Białego Zetsu, że nikt nie widział ich, że kusi młodego Uchiha do jego boku. Powiedział Obito, aby spojrzał mu w lewe oko, Madara ma młody człowiek do genjutsu, gdzie jako środek do wyjaśnienia jego planu, wykonane wyglądać młodziej, zanim sam mówi Obito historii Mędrca Sześciu Ścieżek i Dziesięcioogoniastego. Jakiś czas po tym, Obito i Zetsu udają się do Amegakure spotykają Nagato - młody człowiek z Senju Madara miał rodowodu, że wszczepił mu Rinnegan, którego obudził przed wyłączeniem się z dala od świata. Obito pamięta Madarę mówiąc mu, że uzyskał dōjutsu po implantacji DNA Senjutsu do jego ciała, ale nie dopóki nie zbliżał się do końca swojej żywotności, zrobił Awaken dōjutsu. Madara później wyjaśnił, że to pozwoliło mu przywołać pustą skorupę Dziesięcioogoniastego i używać go jako katalizator do pielęgnowania Hashirama za dzienną klon. Madara poucza Obito jak kontrolować posąg, kilka Uchiha kinjutsu i uwolnienie Yin-Yang. On, w pewnym momencie, umieścić swoją wolę w połowie Białego Zetsu, tworząc Czarnego Zetsu, a także do Hashirama w dziennym klon, powodując czarną laskę rozszerzenia od pępka sklonowanego i powiedział Obito użyć go, gdy miał zamiar użyć Gedō — Rinne Tensei no Jutsu ożywić go przed przerwaniem połączenia z posągiem. W życiu opuścił ciało starszego Uchiha, on powiedział Obito iść aż do czasu, gdy został ożywiony. W tym momencie, Obito i Zetsu zbliżają się do Nagato, z Obito zapowiada się być Madara Uchiha.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki