FANDOM

Deidara
Deidara.jpg
Debiut
Manga Tom 28, Rozdział 247
Anime Odcinek 2
Film Naruto Shippūden 6: Droga do ninja
Gra Naruto Shippūden: Gekitō Ninja Taisen! EX
Występuje w Manga, anime, film, gra i OVA
Głosy
Japoński Katsuhiko Kawamoto
Angielski Quinton Flynn
Status Profesjonalny
Data Urodzin 5 Maj
Płeć Mężczyzna.png Mężczyzna
Wiek 19
Wzrost 166 cm
Waga 50,8 kg
Grupa Krwi AB
Klasyfikacja Poszukiwany Ninja
Zawód Terorysta
Kekkei Genkai Bakuton.png Uwolnienie Wybuchu
Przynależność Plik:Iwagakure.png Iwagakure

Akatsuki.png Akatsuki

Drużyna Korpus Eksplozji

Pluton Ataku z Zaskoczenia i Dywersji

Ranga Ninja
Rejestracja Ninja IW-08721
Czakra Natury
Bakuton.png Uwolnienie Wybuchu

Doton.png Uwolnienie Ziemi

Jutsu
Shī Ō

Shī Wan
Shī Tsū
Shī Surī
Shī Fō
Nendo Bunshin
Doton: Moguragakure no Jutsu
Kibaku Nendo
Stwory Wybuchowej Gliny
Kibaku Jirai
Technika Przejścia przez Barierę Pięciu Pieczęci
Iwagakure Kinjutsu
Kage Bunshin no Jutsu
Jibaku Bunshin

Narzędzia
Zakres Oczu

Tōken

Deidara był poszukiwany ninją rangi S z Iwagakure. W trakcie przebywania w osadzie, był członkiem korpusu wybuchu. Po ucieczce z osady, został zmuszony do przyłączenia w organizację Akatsuki i był jednym z najmłodszych członków. Tam został partnerem Sasoriego, aż do jego śmierci, a później przed jego śmiercią był Tobi.

Wygląd

Deidara miał niebieskie skośne oczy i bardzo długie blond włosy, które były w pół kucyk, a reszta zwisała swobodnie. Część kosmyku włosów wisiała nad okiem, co kryje jego zakres oznaczający, że był wojownikiem dalekiego zasięgu, ale jak to pokazano w walce z Sasuke. On również miał na każdych dłoniach usta, które zostały użyte do jego formowania gliny i pod jego płaszczem nosił pasek narzędziowy z dwiema torbami, gdzie trzymał zapasy glin. Deidara miał jedną z jego broni zgnieconą przez jego piasek Gaary i łokieć z jego drugiego ramienia zostały przywrócone poprzez przeszycie Kakuzu.

Po lewej stronie jego klatki piersiowej miał dużą, przeszyte usta dla aktywacji techniki autodestrukcji. Na jego prawym palcu nosi pierścień z symbolem "niebieski lub zielony". Miał na sobie czarny lakier do paznokci na palcach u rąk i nóg.

Podczas dołączania do Akatsuki, Deidara nosił niebieską marynarkę i szare kimono z wewnątrz i kabarnetki podkoszulek w kolorze khaki spodnie i sandały jak pasa woreczka z łańcucha. Jego blond włosy były również związane w koński ogon i nosił ochraniacz z symbolem Iwagakure.

Po tym jak Kabuto jak ożywił go, Deidara nosił czarny płaszcz i miał ciemniejsze tęczówki, ze względu na talizman umieszczony na głowie. Deidara nie nosił na czole ochraniacza powodując, że jego włosy stały się luźniejsze, choć wciąż są zawinięte w koński ogon. W miejscu poprzedniej odzieży, Deidara, podobnie jak pozostali ożywieńcy Akatsuki, nosił czerwony płaszcz, dla pozostałych jego niewoli pod Kabuto przed i podczas Czwartej Wojny Shinobi.

Szablon:Przycisk

Osobowość

Umiejętności

Plik:Iwagakure Kinjutsu.PNG

Deidara był bardzo silnym shinobi rangi S, któremu brakujące umiejętności przyniosły uznanie w okresie Akatsuki, nawet był chwalony przez lidera, Paina, który otwarcie przyznał, że był czymś wyjątkowym, a jego strata była poważnym ciosem dla grupy. Działając na własną rękę, Deidara był w stanie pokonać Gaarę, gospodarza Shukaku. Był również w stanie pokonać Isobu mimo walki na jego terytorium. Udało mu się walczyć na równi z Sasuke Uchihą, cudownego klanu Uchiha, pomimo jego technik, będący w niekorzystnej sytuacji wobec elementarnej techniki uwolnienie błyskawicy Sasuke.

Historia

Ciekawostki

Cytaty

Więcej z Fandomu

Losowa wiki