FANDOM

"Drużyna Siódma"
PoprzedniNastępny
Rozdział 631
Informacje
Rozdział 631
Tom 66
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja
Anime Odcinek 372
Postacie
Makaro Akimichi
Jutsu
Shisekiyōjin

Senpō: Myōjinmon

Narzędzia
Brak w tym rozdziale.

"Drużyna Siódma" jest 631 rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Gdy Sakura pyta się kim jest przednimi człowiek, Minato przedstawia się i radzi jej, aby przygotować się do eksplozji. Właśnie wtedy wzrasta morze się za nimi, prowadząc Minato wyjaśnić zdezorientowany sojusz shinobi, że wysłał kulę ogoniastej bestii Dziesięcioogoniastego do morza. Warczenie Akamaru jest czujny wszyscy w sąsiedztwie, że coś było nie tak z ich niedoszły zbawca, a zauważają, a shinobi, że jest ożywionym shinobim. Gdy Minato mówi im, aby nie martwić się, że jest po ich stronie, i pyta, Sakurę, czy była dziewczyną Naruto. Naruto sugeruje, że są, powodując, iż Sakura uderza go i domagać się skupić na danej sprawy; Akcja przypomina Minato od Kushiny i własnej krótkim temperamentem. Gdy Naruto zauważa, że ​​czuł ich czakry w trybie mędrca ogoniastej i że inni pojawili się, jak również, shinobi na polu bitwy skręcić w szoku, aby ujrzeć pojawiającą się trójkę poprzednich Hokage. Z ich przybyciem, zarówno Tobirama i Hiruzen chwalą Minato dla szybkości. Madara, który ledwo powstrzymał się, krzyczy do Hashiramy, że ​​czekał na niego, do którego Hashirama zauważa - z dopasowane żywiołowość - że zajmie się nim później, po zatrzymaniu Dziesięcioogoniastego. Wywołanie innych Hokage do działania, Minato wkłada płaszcza czakry lisa podobny do Naruto, szokując innych, i prowadzi jego syn ma się czym chwalić swojego ojca po raz kolejny do Kuramy, którzy w odwecie, że wiedział o tym lepiej niż on. Z Hokage wszystkie umieszczone, wykonują technikę Shisekiyōjin na demona, z Hashirama dodaje dodatkowo pieczęcie, przypinając ogony i ramiona bestii. Właśnie wtedy Sasuke i Jūgo przychodzą do walki, jak i inne Konoha 11 członków przybiegają wokół Naruto i Sasuke, niektórzy z niedowierzaniem, inne w defensywie, Sasuke zauważa, że ​​wiele się wydarzyło, i oświadcza, że ​​zostanie Hokage. Choć inni wyjaśnić to było w zasadzie niemożliwe dla niego, który porzucił osadę i dokonał takich potwornych zbrodni, Sasuke po prostu zauważył, że go to nie obchodzi, co myślą o nim, i że on zmieni wioskę. Naruto, uzdrowieny, stoi obok Sasuke i roszczeń w odpowiedzi, że to on faktycznie stać się Hokage, z których każdy prowadzi Hashirama nagana dwóch chłopców mówiąc im skoncentrować się na wykonywanym zadaniu. Powiem Sakura na odpoczynek, a następnie on i Sasuke przechodzą do walki, choć Sakura następuje również, mówiąc im, że nie była słabą kobietą i została wyszkolona tak samo dobrze, jak każdy z dwóch z nich przez Sanninów. Zmusza to Naruto uwagę, że drużyna 7 została odrodzona jako trzy wyrazem, przygotowanego do walki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki