FANDOM

Fushi Tensei
Fushi Tensei
Nazwa
Japońska 不屍転生
Rōmaji Fushi Tensei
Angielska Living Corpse Reincarnation
Debiut
Manga Tom 22, Rozdział 199
Anime Odcinek 118
Występuje w Manga, anime, gra i OVA
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu, Kinjutsu, Ninjutsu Reinkarnacji
Klasa Uzupełniająca
Ranga S
Użytkownicy
Orochimaru

Fushi Tensei jest technika, która została opracowana przez Orochimaru, który pozwala mu przenieść swoją duszę do ciała kogoś innego. Jest to także określenie jako "Technika Wiecznej Młodości i Nieśmiertelności" (不老不死 の 術, Furo Fushi no Jutsu).

Używanie

Używany okresowo, przyznaje nieśmiertelność użytkownika tak długo, jak może znaleźć nowe ciało gospodarza i utrzymać je przy życiu. Orochimaru może wykonywać tę technikę, raz na trzy lata. Wydaje się też, że gdy trzy lata to prawie koniec jest on zmuszony przenieść się do innego gospodarza, gdy poprzedni zaczyna słabnąć i odrzuca go. Przypuszczalnie, gdyby miał zostać w przyjmującym dla pełnego życia. Faktem jest, że chciał wzmocnić Sasuke Uchiha i Kimimaro Kaguya przed wykonaniem transferu.

Aby wykonać tą technikę, Orochimaru odkrywa swoją prawdziwą postać: gigantyczny, biały wąż składający się z małych, białych węży, porzuca ciało jego obecnego gospodarza. Następnie połyka nowego gospodarza i bierze go lub ją do oddzielnego, płaszczyźnie mentalnej, gdzie otacza umysł swojej ofiary. Następnie ciało węża umiera i rozpada się, a dusza Orochimaru dominuje ciało (choć wydaje się, że Sharingan może zanegować i odwrócić proces przeciwko niemu). Dusze gospodarzy są utrzymywane przy życiu w ciągu Orochimaru, pozostawiając je "żyje", w pewnym sensie (choć tłumiona), a kiedy Orochimaru zmienia gospodarzy, dusze pozostawia z nim. Podobno, jeśli gospodarz ma niski poziom czakry możliwe jest dla nich, żeby wynurzyć się w formie materialnej, jak wynika z wynurzeniu Orochimaru od ciała Sasuke Uchihy, gdy chłopak zużył większość czakry.

Po przejęciu innego ciała, Orochimaru modyfikuje go w zależności od jego węży, w celu zwiększenia umiejętności przetrwania, takich jak rozciąganie i zgniatanie jego ciała, podłączając jakiekolwiek części i rzuca skórę do uleczenia urazów. Gwarantuje to, że jeśli Orochimaru nie może przenieść ciało w ciągu trzech lat, może on pozwolić na leczenie i unikanie ataków, czyniąc go praktycznie nieśmiertelnym; Sasuke odnosi się to jako "Moc Białego Węża" (白蛇の力, Shirohebi no Chikara). Orochimaru zmienia również oblicze jego ciało gospodarza wygląda jak pierwotne.

Po ożywieniu dzięki Kaija Hōin, Orochimaru pozornie omija ten proces, pojawił się w nieco innej formie węża i uprośił ślizgając się do ust klona białego Zetsu.

Znani Gospodarze lub kandydaci

Gospodarze

  • Nieznany mężczyzna - do wymiany odciętą rękę Itachiego Uchihy; opuścił ciało do uniknięcia skutków jego ramion.
  • Gen'yūmaru - zdesperowany organizm przed tymczasowym zamiennikiem Sasuke Uchihy; opuścił ciało Sasuke.
  • Parasite Clone - na komórkach Hashiramy Senju, a także ucieczką od śmiertelnych obrażeń techniki Shiki Fūjin.

Kandydaci

Więcej z Fandomu

Losowa wiki