FANDOM

Gedō
Gedō,
Nazwa
Japońska 外道
Rōmaji Gedō
Angielska Outer Path
Polska Zewnętrzna Ścieżka
Debiut
Manga Tom 48, Rozdział 449
Anime Odcinek 174
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 2
Występuje w Manga, anime i gra
Informacje
Klasyfikacja Rinnegan Kekkei Genkai, Ninjutsu, Dōjutsu
Klasa Ofensywna, Defensywna
Jutsu Macierzyste Rikudō no Jutsu
Pochodzenie Jutsu
Mazō no Kusari

Gedō — Rinne Tensei no Jutsu
Pein Rikudō

Użytkownicy
Hagoromo Ōtsutsuki

Madara Uchiha
Nagato
Obito Uchiha
Sasuke Uchiha

Gedō ścieżka jest siódmym, umiejętność przyznana władającemu Rinneganowi. Z zewnętrznej ścieżki, użytkownik jest w stanie ożywić martwe, przesłać czakrę do odbiorników, a także oczywiste łańcuchy czakry.

Przegląd

Użytkownik zewnętrznej ścieżki mówi się, że istnieje poza sferą życia i śmierci, i ma możliwość ożywienia martwych z Gedō — Rinne Tensei no Jutsu. Jednak ścieżka zewnętrzna mogą być dostępne jedyne w celu użytkowników, którzy są naprawdę żywi, jak Madara w jego ożywieniu wymaga inną żywego dyspodytora Rinnegana, aby go wskrzesić i tylko autentyczny Rinnegan może przywołać demoniczną statuę zewnętrznej ścieżki.

Ścieżka zewnętrzna pozwala użytkownikowi do wiązania i potencjalnie kontrolować ruch tych, którzy dotykają odbiornik czakry użytkownika. Przez wszczepienie odbiorników do zwłok lub ożywionej osoby, użytkownik może kontrolować do sześciu organów, o których mowa w sześciu ścieżek bólu. Te ciała, a także król piekieł i istoty przywołane przez ścieżkę zwierząt, mają Rinnegana odzwierciedleniem w ich oczach i udostępnienie informacji wizualnych z użytkownikiem za pośrednictwem zewnętrznej ścieżki. Użytkownik może także objawić łańcuchy czakry demonicznej statuy ograniczając każdego, kto doknie odbiorniki o jeszcze większej mocy wiążącej.

Podczas czwartej wojny shinobi, Hagoromo Ōtsutsuki używa tej umiejętności, aby połączyć dusze poprzednich Kage z Czytej Krainy, aby pomóc w przywołaniu drużyny 7 i ogoniastych bestii z powrotem z wymiaru Kaguyi. Gdy w ten sposób przywołali, zmarli nie posiadali rzeczywistych ciał, ale pojawia się jako masa w pełni migotanej czakry posiadanej osobowości i ostatecznie znika całkowicie. Hagoromo był również w stanie cofnąć życie innej osoby techniki Kuchiyose: Edo Tensei, uwalniając dusze od swoich ciał i wysyłać ich do Czystej Krainy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki