FANDOM

Kongōken
  • Użytkownik skupia w ręce czakrę...
  • ... w celu zwiększenia siły ataku.
Nazwa
Japońska 金剛拳
Rōmaji Kongōken
Angielska Chakra Enhanced Strength
Polska Siła Wzmocniona Czakrą
Debiut
Manga Tom 18, Rozdział 156
Anime Odcinek 89
Film Naruto 3: Panika zwierząt na wyspie Mikazuki
Gra Naruto: Ultimate Ninja 2
Występuje w Manga, anime, film, gra i powieść
Informacje
Klasyfikacja Taijutsu, Styl Walki
Klasa Ofensywna
Zasięg Krótki
Pochodzenie Jutsu
Ōkashō

Tsūtenkyaku
Heaven Spear Kick

Użytkownicy
Tsunade

Sakura Haruno
Fudō
Hashirama Senju
Ino Yamanaka
Naruto Uzumaki

Jest to technika, w której użytkownik koncentruje czakrę w dłoniach i stopach, stosując precyzyjną kontrolę czakra i zwalnia je z zegarmistrzowską czasem, co znacznie zwiększa ich wytrzymałość. Tsunade stworzyła koncepcję tej techniki do zastraszania przeciwników i trzymaniu ich na dystans, podczas gdy ona leczyła rannych shinobich.

Szkolenie dla tej techniki jest dość uciążliwe, jak Tsunade wielokrotnie przeszła na Sakurę z pełnej mocy, aby pomóc jej w nauce. Następnym wynikiem tego szkolenia jest niesamowite, dając wystarczająco dużo siły użytkownikowi łatwemu gigantycznemu kraterowi lub zabicia przeciwnika z pojedynczego ciosu.

Ciekawostki

  • Chociaż niektórzy mogą zobaczyć go jedynie jako nadludzką siłę, ta technika jest w rzeczywistości zastosowane medycznego, która wymaga doskonałej koncentracji i kontroli czakry.
  • Należy zauważyć, że w przeciwieństwie do Sakury, Tsunade sama posiada już niesamowitą siłę, zdolną surowa kruszejąc kamienie w jednej ręce, ale nic z czystej siły mięśniowej. Ta siła jest później urosła do potwornego poziomu, kiedy Tsunade używa tej techniki, co pozwala jej na wykonywanie takich czynów jak podnoszenie i rzucenia tantō Gamabunty, tworzyć gigantyczne kratery uderzając w ziemię jednym palcem lub piętą i zniszczyć Susanoo Madary Uchihy, jego miecz, a także wysyłać przeciwników latający z ruchem palca.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki