FANDOM

Martin Tajemniczy
Martin Tajemniczy
Martin Mystery

Martin Tajemniczy (ang. Martin Mystery, 2003–06) – kanadyjsko-francuski serial animowany opowiadający o przygodach nastolatka Martina, jego siostry Diany i jaskiniowca Japy wspólnie rozwiązujących wiele niewyjaśnionych zagadek. Martin Tajemniczy emitowany jest na kanale teleTOON+. Serial został wyprodukowany przez studio Marathon. Od 15 września w teleTOON+ emitowana jest trzecia seria.

Fabuła

"Martin Tajemniczy" to serial pełen oślizgłych stworzeń, dreszczyku emocji oraz humoru. Jego bohaterami jest kompletnie niepasujące do siebie charakterem rodzeństwo: Martin i Diana. Martin Tajemniczy to tryskający energią szesnastolatek, zainteresowany zjawiskami paranormalnymi, który często wpada w tarapaty. Diana Lombard jest jego przeciwieństwem. Jest rozważną studentką o anielskiej urodzie, która wprowadza odrobinę spokoju i rozsądku w życie brata. Ich wspólna misja polega na śledzeniu najdziwniejszych zagadek i najbardziej niezwykłych stworzeń pozaziemskich. Działają oni na zlecenie owianego tajemnicą "Centrum" – biura zajmującego się zjawiskami paranormalnymi, którego szefową jest M.A.M.A. W misjach pomaga im Japa, potężny jaskiniowiec zagubiony w czasie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki