FANDOM

Materializacja Woli
Materializacja Woli
Nazwa
Angielska Will Materialisation
Polska Materializacja Woli
Debiut
Manga Tom 48, Rozdział 447
Anime Odcinek 173
Występuje w Manga i anime
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu
Klasa Defensywna, Uzupełniająca
Pochodzenie Jutsu
Suna no Tate

Technika Okrywania Czarnego Zetsu

Użytkownicy
Czarny Zetsu

Kaguya Ōtsutsuki
Karura
Madara Uchiha

Materializacja Woli to umiejętność, która pozwala użytkownikowi na objawienie i urzeczywistnienia swoich dla różnych celów.

Użycie

Kaguya Ōtsutsuki

Kaguya Ōtsutsuki na jej zapieczętowanie jej dwóch synów sformułował plan, który doprowadzi jej ostatecznego ożywienia. Doprowadziło to do stworzenia czującej samopoczucia Czarnego Zetsu, który, jako przedłużenie jej woli, by nakłonić ten plan.

Karura

Po jej śmierci, wola Karury jest żywa w piasku najmłodszym synu, Gaarze, powodując automatycznie ochranianie go, gdy jest on w niebezpieczeństwie. Po spotkaniu ojca ujawnił, że piasek ochraniający Gaarę pochodzi od Karury.

Czarny Zetsu

Podobnie jak jego twórca, Czarny Zetsu był również w stanie wykorzystać tą technikę do delikatnie wpływania na innych myśli lub wymusić ich jego polecenia poprzez bezpośrednie kierowanie swoją wolą poprzez innych.

Madara Uchiha

Madara był w stanie wykorzystywać odmianę tej techniki, która zamiast być przekazane za pośrednictwem odbiorników czakry. Nie był w stanie tylko do zdalnie manipulowania działania te wbudowane w prętach, ale także manipulując odbiornikami przepojone jego woli telekinetycznej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki