FANDOM

"Moja wola"
PoprzedniPoprzedni
Rozdział 678.png
Informacje
Rozdział 678
Tom 70
Wątek Kaguya Ōtsutsuki Kontratakuje
Anime Odcinek 429
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Brak w tym rozdziale.
Narzędzia
Brak w tym rozdziale.

"Moja wola" jest 678 rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Cały świat okazuje się być uwięziony w Nieskończone Tsukuyomi, z wyjątkiem drużyny 7. Sakura próbuje dowiedzieć się, co się dzieje po za ochroną Susanoo, ale Sasuke odrzuca ją, twierdząc, że dziewczyna nie pomoże w żaden sposób. Kakashi mówi mu, że Sakura chce przeanalizować sytuacje. Jednak Sasuke mówi, żeby się zamknął, bo nie jest lepszy od Sakury bez Sharingana. Natomiast Naruto upomina o pracy zespołowej, ale Kakashi mówi im, że Sasuke zostaje liderem drużyny 7. Uchiha mówi im, że genjutsu Madary zaczęło działać, każdy padł jego ofiarą i tylko dzięki jego Rinnegnanowi będzie można go pokonać. Gdzie indziej, pokazano kilku shinobi, którzy śnią w genjutsu. Gdy światło przestało świecić, drużyna 7 wychodzi spod ochrony Susanoo, potwierdzając podejrzenia Czarnego Zetsu, że technika nie przepuszczała światła. Postanowił skonfrontować się z drużyną 7, ale gdy tylko szykował się na drodze stanął mu triumfujący Madara, który mówił na sobie "Zbawiciel Świata". Gdy potępił fałszywy pokój, zostaje zaatakowany przez Czarnego Zetsu powodując zaskoczenie u drużyny 7. Ujawnił, że powstał z woli Kaguyi, powodując przebiec w piersi Uchihy, spowodował jego przemianę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki