FANDOM

Naruto Shippūden 7: Ostatni

PoprzedniNastępny

Ostatni.png

Naruto Shippūden 7: Ostatni to siódmy film Naruto Shippūdena i dziesiąty z ogólnych filmów. Film zostanie ujawniony 6 grudnia 2014 roku, który będzie pierwszym filmem w historii wyborczego wydawany dwa lata po poprzednim filmie. Film został ogłoszony na corocznym dniu Jump Festa.

W lipcu 2014 roku, licznik na oficjalnej stronie rozpoczął odliczanie, kończący się w dniu 28 tego miesiąca. 34 stacji emisyjnej Shonen Jump wydawał również dodatkowe informacje, twierdząc, że film został wydany z okazji 15-lecia serii Naruto do samego końca.

Fabuła

Film zaczyna się z wyjaśnieniem Kaguya Ōtsutsuki spożywania zakazanego owocu, narodziny Dzieięcioogoniastego, Mędrca Sześciu Ścieżek zatrzymując bestię i tworzenie ogoniastych bestii. Następnie przenosi się do przodu na walce między klanami całym Asura Ōtsutsuki i Indra Ōtsutsuki, Madara Uchiha i Hashirama Senju i koniec konfliktu między Naruto Uzumakim i Sasuke Uchiha.

Przed wstąpieniem do Akademii, młoda Hinata Hyūga postrzegany jest zastraszany przez chłopców nad jej Byakuganem, nazywając ją potworem, którzy doprowadzą ją do płaczu. Naruto przedstawia się i mówi im się o wycofaniu się, ogłaszając, że będzie w przyszłości Hokage; jednak chłopcy przewyższają go i łatwo go pokonują i niszczą jego czerwony szalik. Hinata dzięki Naruto za jego wysiłki i Naruto pozwala jej zachować szalik ponieważ jest zniszczony, nieświadomi tym co było, kiedy uczucia młodej dziewczyny zaczęły się względem Naruto. Jakiś czas później w Akademii, Iruka Umino mówi do swoich uczniów, aby uratować nazwisko osoby, to oni chcą być ze gdyby świat miał się zakończyć ten dzień. Chociaż Naruto próbuje działać trudne do Sakury Haruno, ona go ignoruje, a patrzy na Sasuke, jak większość dziewczyn. Hinata ma pewność, kto uratuje i widzi Naruto co płaszczyzny papieru z jego pracy i skarcił przez Irukę. Naruto stwierdza, że nie ma przyjaciół lub rodziny, a świat się nie kończy. Widząc to, Hinata szczęśliwie pisze nazwę Naruto na jej papierze.

W chwili obecnej, dwa lata po wydarzeniach z czwartej Wojny Shinobi, w nieznanym miejscu, Hiashi Hyūga i jego strażnicy są w obliczu Toneri Ōtsutsuki, który prosi go o odpowiedź na nieznanym propozycji, stwierdzając, los klanu Hyūga zależy od jego odpowiedzi. Hiashi odmówił jego ofertę i walczył z Toneri, tylko został przytłoczony jego armii i uwięziony lalek w jaskini.

W Konosze, Naruto zostaje zaproszony do nauczania w Akademii studentów taijutsu, ku radości młodych chłopców. Lekcja zostaje przerwana przez tłum młodych dziewcząt, które podziwiają Naruto, ku jego błędzie. Ino, Chōji i Shikamaru dostrzegają to, zauważając, jak on stał się popularny od czasów wojny. Od tego czasu otrzymał róże dary od mieszkańców z Konohy i za granicami od młodych kobiet zauroczone w nim jako bohaterze świata. Później Naruto spotyka się z Konohamaru i chce go zabrać do starej pamięci jego zmarłego przesmyku dziadka, twierdząc, że jest coś dla niego.

Gdzie indziej w Konosze, Hinata jest szyje czerwony szalik pamiętając jak Naruto nosił się w Akademii, więc ona pragnie dać Naruto na Festiwalu Rinne jako osobisty dar miłości, gdy wyznaje jej miłość do niego. Później ona znajduję, Sakurę, która zachęca ją, by pomogła mu zdobyć jego serce.

Tymczasem Piątka Kage, Szósty Hokage: Kakashi Hatake, Piąty Kazekage: Gaara, Piąta Mizukage: Mei Terumi, Czwarty Raikage: A i Trzeci Tsuchikage: Ōnoki, mają nadzwyczajne posiedzenie w odniesieniu do zagrożenia księżyca, która objawia się wypadaniem orbicie i na Ziemię. Oni wywnioskują, jeśli nic nie zostanie zrobione szybko, potem księżyc rozpada się i spadnie na Ziemię i zabije wszelkie życie na planecie.

Po przechwytywania Hanabi poprzez Toneri, Naruto, Hinata, Sakura, Sai i Shikamaru są wdrażane przez Szóstego Hokage Kakashiego Hatake udają się w celu ratowania Hanabi. Shikamaru jest również podany specjalny zegar odbędzie jedynie pięciu Kage, która najwyraźniej jest odliczanie do końca świata.

W nocy, Hinata kończy jej prezent dla Naruto i próbuje mu ją, ale jej nieśmiałość powstrzymuje ją przed tym. Hanabi Hyūga żartobliwie zachęca ją, by mu go, gdy ostrzegła siostrę, że istnieją różne dziewczyny po nim teraz. Spotyka Naruto, Sakurę, Ino i Chōjiego w Ichiraku Ramen. Tak jak siada do jedzenia, trójka kunoichi pokazuje się podczas jednego otula ramiona wokół jego i innego oferuje mu jedzenie. Po obejrzeniu tego, postanawia opuścić Hinatę i Sakura próbuje zatrzymać i mówi Naruto iść do domu. Jednak, że nie rozumie, dlaczego ma potężne zdolności do danych Hinaty, a Hinata odchodzi z Sakurą w pogoni za nią. Sakura mówi Hinacie, że ​​Naruto jest bardzo gęsty o miłości ze względu nie mając nikogo w swoim życiu, aby wyrazić to za niego i zapewnia Hinacie, że ​​będzie w stanie go pozyskać, czy ona jest na tyle pewna siebie.

Tymczasem różne lalki potajemnie atakują Konohę, ścigając, porywa według klasyfikacji Hanabi Hyūga. Na skraju miejscowości, Sai, który maluje portret i zauważając zejście Księżyca w kierunku Ziemi, widzi Hanabi to jeden z porywaczy latające nad głową i rusza w pościg. Jednak po szybkim pościgu, Sai został zdjęty z wybuchu.

Powracając w Konoha, naprzeciwko domu Naruto, Hinata uczy się jej wyznanie, ale została przerwane przez przybyciem Naruto. Następnie zauważa, szalik na szyi i odmawia na zaproszenie Naruto jeść ramen w jego mieszkaniu. Później ucieka zakłopotana, ku jego błędzie. Gdy Hinata siedzi na huśtawce w parku, ona myśli, że to jedna z dziewczyn, która była z Naruto, którzy dały mu szalik i zaczyna płakać niekontrolowanie, myśląc musi być szczęśliwy, że sposób i że ona straciła szansę bycia z Naruto. Właśnie wtedy pojawia się Toneri przed Hinatą, twierdząc, że przyszedł do niej. Ona traci przytomność przez Toneri, który afirmuje siłę jej czakry Hamura jak pokazuje Naruto i daje pościg. Naruto jest w stanie uratować ją od porywacza, ale szalik ona dzianiny jest zgrywanie jak wynika z jej czakry są zniekształcony. Toneri zostawia wiadomość, że koniec ludzkości zbliża się i wróci do Hinaty. Kiedy wychodzi, Naruto i Hinata są świadkami katastrofy meteorów na obrzeżach miejscowości.

Po przechwytywania Hanabi poprzez Toneri, Naruto, Hinata, Sakura, Sai i Shikamaru są wdrażane przez Szóstego Hokage Kakashiego Hatake iść i uratować Hanabi. Shikamaru jest również podany specjalny zegarowi odbędzie jedynie pięciu Kage, któray najwyraźniej jest odliczanie do końca świata.

Jako grupa podążać szlakiem Toneri, dzięki uprzejmości Saia, Hinata znajdzie kunai Hanabi i umieszcza go w torebce, gdzie Naruto widzi zgrywanie szalik. Oni w końcu znaleźć jaskinię na tajnej drodze do lokalizacji Toneria. Hinata nie jest w stanie wykorzystać jej byakugana ze względu na jeziorze krzywym swoją wizję z nieznanego powodu. Naruto przechodzi, aby upewnić się jego szalik nie jest mokry, głosząc, że jest specjalny do niego prowadzi Sakura stwierdza, że nie może być tak, że ważne i Hinata będą czuć się zdenerwowanie. Sai uświadamia sobie, że woda nie jest w stanie co czyni ich mokrymi.

Oni nurkują w jeziorze, aby odkryć to genjutsu rzucony przez Toneri. Wszyscy są uwięzieni w swoich własnych wspomnień z różnych przeszłości, jak Naruto przypomina walkę z Kibą Inuzuka w egzaminach Chūnina. Szalik Hinaty zaczyna się owinąć wokół Naruto i wspomnień napływa do jego, powodując u niego pamiętając jej walkę z Paina, wyznanie miłości do niego, piśmie swoją nazwę na jej papierze w Akademii i spotkanie Hinaty z Sakurą na rozmowę o daniu mu szaliku. Naruto jest zupełnie oszołomiony, jak bardzo go kochała. Przed tym może tonąć Sakura, która jest doskonała w rozwianiu genjutsu, budzi go i resztę drużyny.

Później, w nocy, Naruto idzie za Hinatą do stawu, widząc ją robiącą na drutach szalik. Naruto pociesza ją, kiedy Hinata myśli, że jest straszną starszą siostrą, ponieważ ona po prostu robi na drutach szalik, a nie skupia się, aby znaleźć swoją siostrę. Naruto nie zgadza się, opowiadając ilość czasu i energii, że została oddanie do znalezienia Hanabi. Kiedy Hinata dzięki mu za uspokajającej życzliwości, Naruto przypadkowo odkrywa swoje nowe uczucia znalezione do Hinaty, pozostawiając ją w znacznym szoku. Jednak chwilę rozmowy zostaje przerwane z przybyciem Toneria, który idzie swobodnie z Hinatą po daniu szaliku Naruto. Zdezorientowany i mając złamane serce w deklaracji Hinaty do Toneria, że ​​ma zamiar stać się jego narzeczoną, udaje się w pościg tylko do jego ogromnej osuszonej czakry i zwrócił się przeciwko nim. Eksplozja ogromnej czakry Naruto niszczy ogromną część Księżyca i niszczy szalik Hinaty znowu pozostawiając ją załamany w ataku Toneria w sprawie Naruto zmuszając go, by ją do snu.

Powracając na Ziemię, różne ukryte wioski bronią się przed upadającymi meteorytami, ponieważ ochrona ludności cywilnej w całej od ludobójczej napaści Toneria. Gdy Lee Rock i inni nie całkowicie niszczą ogromny meteor, Sasuke przybywa i ratuje Konohę od pewnego zatracenia ujawniając uratowania Hiashiego. Sasuke deklaruje, że on będzie chronił Konohę na czas, gdy Naruto jest z dala i daje shinobim z Konohy bardzo potrzebny odpoczynek. Naruto jest uzdrowiony przez Sakurę, który stwierdza jego obrażenia są dość poważne, że mówi nazwę Hinaty, a ona zwraca uwagę, że w końcu zrozumiał jego uczucia do niej.

Powracając na Księżycu w pałacu Toneria, Toneri zachwyca się pięknem Hinaty, gdy dziewczyna śpi. Chcą wiedzieć więcej o niej, czyta w jej myślach tylko widzi, że ona myśli tylko o Naruto, ku jego zamieszania i zazdrości. Kiedy budzi się, odkrywa, że jej siostra jest bezpieczna, ale nawet wtedy, gdy w jest w śpiączce, Hanabi chwyta Hinatę w milczeniu błagając o pomoc. Toneri przychodzi i daje Hinacie ogromną armię służących lalek zrobią wszystko na jej rozkaz i daje jej możliwość zwiedzanie pałacu. Tutaj Toneri opowiada jej o jego klanie i jak oni używali Tenseigan przed wrogami i, widząc ludzkość za pomocą czakry jako broń, zamierza wytrzeć ich tak jak niebiański dekret Hamury. Podczas dzielenia obiadu, herbatę, a nawet pokazując Mauzoleum Hamury, Hinacie, Toneri wnioskuje, że Hinata zrobi mu szalik jak zrobiła dla Naruto i rozkazuje jej nigdy nie kwestionować jego planów zniszczenia Ziemii. Natomiast Toneri spoczywa z niemożności kontrolowania Tenseigana, Hinata próbuje zniszczyć alter Tenseigana jak na żądanie Hamury jedynie zostać zatrzymany przez Tonerai. Wzburzając jej "kłamstwa i zdrady" Toneri niszczy jej szalik w szale zazdrości głoszenia wiedział pełni dobrze zrobiła to dla "go". Następnie przechodzi do pieczętowania jej duszy do portretu, więc jej pranie mózgu, organizm może jeszcze przejść z ich ślubu.

Ciekawostki

  • To pierwszy film Naruto w sezonie zimowym.
  • Masashi Kishimoto jest odpowiedzialny za projekt postaci.
  • Za reżyserię odpowiada Tsuneo Kobayashi.
  • Film ten będzie pierwszym etapem Projektu Otwarcia Nowej Ery Naruto.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki