FANDOM

Naruto Uzumaki!
... • Następny
Tom 1.jpg
Informacje
Tom 1
Okładka Naruto Uzumaki
Postacie
Naruto Uzumaki

Iruka Umino
Ibara
Kurama
Hiruzen Sarutobi
Iwana Akame
Bekkō
Tsubaki
Yajirobee
Gamabunta
Konohamaru Sarutobi
Kakashi Hatake
Ebisu
Sakura Haruno
Sasuke Uchiha
Tobio
Mizuki Tōji
Genzō

Jutsu
Oiroke no Jutsu

Tōmegane no Jutsu
Bunshin no Jutsu
Tajū Kage Bunshin no Jutsu
Shunshin no Jutsu
Henge no Jutsu
Kage Bunshin no Jutsu
Hāremu no Jutsu
Hakke no Fūin Shiki
Kakuremino no Jutsu
Shishō Fūin
Nawanuke no Jutsu
Katon: Gōkakyū no Jutsu
Magen: Narakumi no Jutsu
Sennen Goroshi
Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu
Kawarimi no Jutsu

Narzędzia
Kunai

Shuriken
Icha Icha
Makimono
Hitai-ate
Fūin no Sho
Kamizelka shinobi

Naruto Uzumaki!!! jest 1 tomem mangi Naruto.

Rozdział 1

Naruto Uzumaki!!!

Dwanaście lat temu, Dziewięcioogoniasty zaatakował osadę Konohagakure, a jedyną osobą, która była w stanie go powstrzymać był Czwarty Hokage, oddał swoje życie, aby zapieczętować demona w ciele niemowlęcia: Naruto. Kilka lat później, Naruto stał się dowcipnisiem, który ciągle powodował kłopoty w osadzie. Mieszkańcy nie lubili go za to, ale nie mają rodziców ani przyjaciół, Naruto pragnie nawet negatywnej uwagi. Chociaż uważa, że jest utalentowanym shinobim, który pewnego dnia zostanie Hokage. Naruto nie jest w stanie wykonywać najbardziej podstawowych technik, takich jak klonowanie. Po nieudanej próbie, jeden z egzaminatorów Mizuki, mówi mu, że jeśli uda się chłopakowi wykraść Zwój Pieczęci i dowie się z niego o jednej sekretnej technice, takiej jak technika klonowania, będzie mógł być w szeregach shinobi. Po udanej kradzieży, Naruto został złapany przez innego instruktora; Irukę. Zaskoczony chłopak, że to Iruka go tak szybko odnalazła, Uzumaki zmartwił się, iż nie nauczył się techniki. Umino uświadomił sobie, że Naruto został oszukany i chroni go przed atakiem Mizukiego, który chce wziąć zwój dla siebie. Mizuki powiedział chłopaki, że jest sam na świecie, ponieważ zapieczętowano w nim lisiego demona. Wyjaśnił mu, że mieszkańcy go nienawidzą właśnie z powodu demona, i że Iruka nienawidzi go najbardzie, bo zabił jego rodziców. Natomiast Iruka powiedział, że nie wini Uzumakiego za działa Dziewięcioogoniastego. Dodał też, że sam wychowywał się bez rodziców i wie doskonale co czuje chłopak. Naruto uwierzył w Irukę, użył techniki Tajū Kage Bunshin no Jutsu i pokonał Mizukiego. Zdziwiony Iruka tym czym nauczył się chłopak i uwierzył, że w przyszłości będzie wspaniałym shinobim.

Rozdział 2

Konoha-maru!!!

Rozdział 3

Sasuke Uchiha!!!

Naruto Uzumaki w końcu zdał egzamin akademii, nauczyciel tworzy trzyosobowe drużyny. Kończy się na połączeniu z Sakurą Haruno, dzieczyna, w której Naruto się podkochuje, a kolejną osobą to Sasuke Uchiha, który jest rywalem i każda dziewczyna jest w nim zakochana. Sakura jest rozczarowana, gdy musi być w drużynie razem z Uzumakim, ale potem wyraża zadowolenie, gdy będzie z Sasuke. Po skończeniu zbiórki, Naruto obyślił plan. Podczas lunchu Naruto więzi Sasuke, a następnie używając transformacji zmienia się w niego. Gdzie indzie, Sakura zastanawia się jak poderwać Sasuke, lecz spotyka Sasuke, który zapytał co myśli o Naruto. Dziewczyna powiedziała, że jest osobą żałosną. Gdy Sasuke miał pocałować Sakurę, nagle poczuł ból w brzuchu i pobiegł do łazienki. Sasuke udaje się uwolnić z więzi. Sasuke przechodzi obok Sakury i po krótkiej rozmowie stwierdza, że jest żałosna. Dziewczyna decyduje, że będzie milsza dla Uzumakiego.

Rozdział 4

Kakashi Hatake!!!

Rozdział 5

Nieuwaga największym wrogiem!!!

Rozdział 6

Tylko ty, Sasuke...!

Naruto wdaje się w bójkę z jego cienistymi klonami, wierząc, że jeden z nich to Kakashi w przebraniu. To nie jrzt przypadek, ku jego rozczarowaniu, Kakashi po prostu zmienił się miejscami z jednym klonem. Naruto szybko ucieszył się, gdy widzi dzwonek leżący na ziemi. Idzie, aby go podnieść, ale zostaje przywiązany do drzewa, zanim będzie mógł zrobić. Pojawia się Kakashi i uczy go o prostych pułapkach. Sasuke zajmuje rozkojarzenie Kakashiego atakując go, ale stwierdza, że również to pułpaka. Tym sposobem odkrył swoje miejsce ukrycia, Sasuke ucieka. Sakura martwi się o Sasuke, więc idzie go szukać, ale po chwili pada ofiarą genjutsu Kakashiego. Hatake tropi Sasuke, zaznaczając, że pozostał on sam.

Rozdział 7

Co radzi Kakashi

Zdeterminowany, aby udowodnić sobie, że jest lepszy niż Naruto i Sakura, Sasuke atakuje Kakashiego. W przeciwieństwie do dwóch pozostałych, Kakashi ma trudności z Sasuke, wymagający, aby zamknąć książkę Icha Icha czytając tak, że może on uniknąć ataków Sasuke. Gdy Sasuke używa Katon: Gōkakyū no Jutsu Kakashi jest zmuszony do zatrzymania się i unieruchamia walki Sasuke. Naruto, w międzyczasie, uwalnia się z pułapki Kakashiego i próbuje ukraść obiad. On zostaje złapany w inną pułapkę. Kakashi uświadamia im o współpracy i przypomina wszystkim dając szansę na ponownie zostanie ninja.

Na drugiej stronie okładki

Osada Konoha-Gakure. Naruto, uczeń szkoły dla ninja, rozrabia jak tylko potrafi! Mimo to, jego marzeniem jest pokonanie "Hokage", czyli aktualnego przywódcy wojowników. Gdy Naruto się rodził, wydarzyło się coś, o czym on sam wciąż jeszcze nie wie...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki