FANDOM

"Nieskończony bóg nocy"
PoprzedniNastępny
Rozdział 677
Informacje
Rozdział 677
Tom 70
Wątek Odrodzenie Dziesięcioogoniastego
Anime Odcinek 426
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Shin: Jukai Kōtan

Multiple Tailed Beast Ball Rasenshuriken

Narzędzia
Brak w tym rozdziale.

"Nieskończony bóg nocy" jest 677 rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Dōjutsu odzwierciedla się na księżyciu, i inicjuje Nieskończone Tsukuyomi. Nagle Guruguru kończy walkę mówiąc, że jego praca została wykonana przez uwolnieniem ze swego ciała Yamato, stwierdzając, że jest mu zbędny. Wkrótce na sojusz shinobi lecą meteoryty, ale Naruto poraz kolejny udaje mu się odbić meteoryty. Widząc zagrazające niebezpieczeństwo, Sasuke rusza do swych towarzyszy, gdy Madara rzuca genjutsu nad światem, uznającej, że wszystko stanie się jednym. Gdy światło podchodzi do księżyca, obracając noc w jasność, shinobi na polu bitwy, a także wszyscy ludzie i zwierzęta na całym świecie zaczynają wpadać w genjutsu odzwierciedlając rinnegana. Jednakże ożywieni Hokage zostają nienaruszeni i pozostają niezdolne do niczego, ale widzą Madarę jako boga: narodzenia techniki Shin: Jukai Kōtan łączy wszystko co żyje z siłą życiową Shinju. Wyczuwając beznadziejną sytuację, Naruto udaje się do pomocy swych towarzyszy, jednak zatrzymuje go Sasuke mówiąc do niego, że jednym powdem jest, żeby oni nie stali się ofiarą techniki. Był w stanie wykorzystać Susanoo jak tarcze przed techniką i gdyby opuścili schronienie padliby ofiarą techniki. Na zewnątrz Czarny Zetsu zastanawia się czy Rinnegan Sasuke przeciwstawia się Nieskończone Tsukuyomi Madary. Tymczasem Minato, który pojawił się w Konosze, aby odnaleźć kulę Madary, przygląda się jak obywatele otoczeni przez Shinju i zastanawia się co tutaj zachodzi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki