FANDOM

"Obito - Sakryfikant Dziesięcioogoniastego"
PoprzedniNastępny
Rozdział 638.png
Informacje
Rozdział 638
Tom 67
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja
Anime Odcinek 378
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Rikudō Senjutsu

Gudōdama

Narzędzia
Brak w tym rozdziale.

"Obito - Sakryfikant Dziesięcioogoniastego" jest 638 rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Shinobi oglądają jakim cudem Dziesięcioogoniasty zniknął z pola walki. Gdy shinobi szukali odpowiedzi, Hiashi patrzył na jego Byakuganem i Sakura zapytała Hinatę, co widziała. Okazuje się, że Obito, w rzeczywistości zainicjował technikę pieczętowania, który pozwolił mu wchłonąć Dziesięcioogoniastego w sobie, czyniąc go nowym jinchūrikim Dziesięcioogoniastego. Pojawiające się w swojej nowej formie, Naruto idzie na potwierdzenie, że Obito był w stanie oprzeć się kontroli Madary, i że zamiast być przy użyciu innej techniki niż ta, aby go ożywić. Tymczasem Killer B potwierdza Gyūkim, że Dziesięcioogoniasty nie osiągnął swojej ostatniej formy, ale zamiast tego został zapieczętowaniu w ciągu Obito. Hashirama próbuje powstrzymać Obito, ale nowa moc Obito dowodzi zbyt wiele do techniki, które zostały umocowujący przed samą bestię. W odpowiedzi, Obito generuje cztery ramiona czakry, a następnie przechodzi do zniszczenia bariery wzniesioną przez czterech Hokage. Ujrzawszy to, Hashirama ostrzega inny shinobi o mocy, podczas gdy Minato apeluje do Obito, aby powstrzymał się który odpowiedział na przez Obito sondowanie swoje imię z jakiegoś zamieszania. W trzech innych Hokage przeniesieniu gdzie Obito jest Hashirama otwarcie deklaruje, że Obito jest silniejszy niż on, który potwierdzać zarówno Hiruzena i Tobiramę. Gdy Madara przygotowuje swój własny "atut" w nadziei, że Obito nie zauważył go wcześniej. Podczas gdy Hokage omówili sytuację, Obito zaatakował Pierwszego i Drugiego z zaskoczenia zgrywając przez ich ciała.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki