Stub-icon.png Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Ręce Czakry Ogoniastej Bestii
Tailed Beast Chakra Arms.png
Nazwa
Angielska Tailed Beast Chakra Arms
Polska Ręce Czakry Ogoniastej Bestii
Debiut
Manga Tom 26, Rozdział 231
Anime Odcinek 133
Występuje w Manga, anime, gra i film
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu
Klasa Ofensywna, Defensywna, Uzupełniająca
Pochodzenie Jutsu
Mini-Rasenshuriken

Rasenkyūgan
Rasenrangan

Użytkownicy
Naruto Uzumaki

Kurama
Gyūki
Kokuō
Dziesięcioogoniasty
Killer B
Han
Minato Namikaze
Obito Uchiha
Blue B
Dziewięcioogoniasty Klon Naruto
Sora

Jest to umiejętność jinchūrikich która jest w stanie przeprowadzić podczas gdy w postaci ogonów. Jinchūriki używa czakry z surowej ich ogoniastą bestią, tworząc ręce, którymi mogą dobrowolnie manipulować, aby zaatakować swoich wrogów, nawet uderza przeciwnika szybciej niż użytkownik Sharingana może reagować. Czakrowe ręce są bronią z pazurami zaś reszta ramienia wydaje się pozbawiona jakiegokolwiek połączenia, tym samym pozwalając, aby zasadniczo elastyczne ruchy będą niemożliwe do normalnych ramion. Użytkownik może stworzyć dowolną liczbę ramion, które pragną i mogą również służyć do innych celów, takich jak zmagające się haczyki, albo chwytać przedmiotów lub wrogów z dużej odległości, dla ofensywnych środków, jak tylko dotyka jednego z nich może spowodować ciężkie obrażenia, z powodu do kpiącego nienawiścią Kyūbiego w swojej czakry (choć nie zawsze tak jest). Z powodu konieczności czakry przymocowanego do jego ciała, ramiona czakry mogą rosnąć w wielkości i do czwartego ogona do góry Naruto, ramiona lub jakakolwiek część jego ciała może podzielić na dwie lub wyrostki w pełni operacyjne. Killer B wykazał również korzystania z tej techniki, choć zamiast ramion, może on tworzyć rogi, które używa do jego techniki Rariatto.

w jego formie Kyūbi Chakura Mōdo Naruto może używać broni czakry w większym stopniu, a może używać broni czakry i zwolnić z dwolonego miejsca na jego ciele na małą lub dużą skalę. Ramiona te mają nawet siłę, by zniszczyć kamień bez Naruto oddająć wiele myśli do niego. W anime Naruto był w stanie zniszczyć miecz z ramienia czakry tylko dokręcając chwyt. Po pewnej praktyce opanował ramiona czakry do tego stopnia, że manipulował różnymi kamieniami i geometrycznymi kształtami bez zgniatania. Obecnie jest w stanie ich używać w próbie tworzenia nowej techniki: Bijū Rasengan od kiedy został poinformowany przez Ośmiogoniastego przed używaniem klonów w formie. Naruto opanował po mistrzostwu czakrowe ręce jest tak wielka, że jest w stanie tworzyć kilka na raz do przeprowadzeniu kilku ataków na wrogów, a nawet stworzyć małe te wokół palca. Także ramiona przyznają mu wyższy poziom sprawności i zwrotności z tego, co normalne byłoby niemożliwe, takich jak kierowanie jego Rasenshurikenem podczas walki z Trzecim Raikage. Nie tylko, że Naruto może kontrolować każdą indywidualną osłonę dająca ochronę jego sojuszników.

Obito jest w stanie korzystać z tego będąc jinchūrikim dziesięcioogoniastego. Czyni to poprzez wykorzystaniu czakry bestii, kolczaste występy pochodzące z pleców. Ramiona są na tyle silne, aby rozpaść Shisekiyōjin Hokage z łatwością mimo to jest w stanie chronić wszystkich od gigantycznych kul dziesięcioogoniastego. Później tworzy taką broń za pomocą Gudōdama, wystarczająco duże , aby zdobyć w pełni opanowane Susanoo, a Naruto w jego pełnym trybie ogoniastej bestii.

Więcej z Fandomu