FANDOM

Rikudō Jūbi Kyū In
Rikudō Jūbi Kyūin.png
Nazwa
Japońska 六道十尾柩印
Rōmaji Rikudō Jūbi Kyū In
Angielska Six Paths Ten-Tails Coffin Seal
Polska Pieczęć Trumny Sześciu Ścieżek Dziesięcioogoniastego
Debiut
Manga Tom 66, Rozdział 637
Anime Odcinek 375
Występuje w Manga i anime
Informacje
Klasyfikacja Rinnegan.png Kekkei Genkai, Ninjutsu, Fūinjutsu
Klasa Uzupełniająca
Zasięg Krótki
Ręczne Pieczęcie Wąż → Baran
Użytkownicy
Madara Uchiha

Obito Uchiha

Rikudō Jūbi Kyū In technika używana prze zapieczętowanie Obito i Madary dziesięcioogoniastego do siebie, stając się jinchūrikim bestii. Po wykonaniu niezbędnych ręcznych pieczęci, gdy w bezpośredniej bliskości ciała dziesięcioogoniastego, bestia jest szybko wchłaniana do własnego ciała użytkownika. Po zakończeniu absorpcji, użytkownik ulega transformacji. Kiedy Obito użył tej techniki, jego włosy nagle straciły kolor, pozostały białe, nawet po wyciągnięciu dziesięcioogoniastego.

Przegląd

To podobno trudne do kontrolowania ogoniastych bestii, a to może spowodować, że użytkownik ma psychologiczny upadek. Użytkownik musi albo ma odpowiednio dużą siłę woli lub z natury poprzez znalezienie jednego celu w uzyskaniu kontroli. Jeśli to zrobią, będą mogli uzyskać moc "Boga", który kształtuje ziemię.

Wygląd

Po użyciu pieczęci zostania jinchūrikim dziesięcioogoniastego, Obito osiąga dwa formy; Pierwszy, którą osiągnął w swojej pierwotnej formie, a jego ciało stało się łuszczące, dostał symbol Rinnegana i dziewięć tomoe na plecach, a on posiadł tylko dwie Gudōdamy, które zostały połączone do jego rąk. Po uzyskaniu kontroli nad dziesięcioogoniastym, posiadł płaszcz czakry za nim, zyskał małe rogi na głowie z jednej nad jego Sharinganem będącego większy niż nad jego Rinneganem i jego Gudōdama wzrosły do dziesięciu. W anime, kiedy Obito zapieczętował dziesięcioogoniastego, zamknięta okrągła powłoka potłuczonego swojego ciała, które po transformacji była zakończona. Dla Madary, po użyciu tego pieczętowania, jego skóra stała się szara, a jego włosy odwróciły kolor. Zamiast posiadania odzieży na ciele, Madara był w kompletnym płaszczu złożonego z czakramu, ze wzorem sześciu Magatama poniżej szyi i wzór podobny do Hagoromo tych na plecach. On również zyskał ochraniacz na czoło, który pojawił się od rogu lewej strony czoła i miał krzywą w górę na jej stronie i jeden rogami na lewej stronie. Udało mu się stworzyć dziesięć Gudōdam, z których jeden utworzył drugą połowę shakujō Hagoromo.

Umiejętności

Jako jinchūriki dziesięcioogoniastego, użytkownik zyskał ogromne zwiększenie ich możliwości fizycznych i byli w stanie całkowicie przytłoczyć potężnych przeciwników. Nawet kiedy Obito początkowo nie miał kontroli nad sobą, był w stanie zniszczyć barierę Hokage, a także bramy Hashiramy Senju z łatwością, a także przerasta wszystkich ożywionych Hokage. Ta wzmocniona moc znacznie od posiadanej pełnej kontroli nad dziesięcioogoniastym.

Pomimo zarówno Madara i Obito zyskują ogromny wzrost mocy, Minato Namikaze zauważył, że moc Madary w tej postaci jest większa niż Obito. Z tego, Madara był w stanie walczyć na równi przed Gaiem używający wszystkich ośmiu bram i przeżyć jego ostateczny atak. Jego szybkość również znacznie wzrosła, w stanie przeciwdziałać indywidualne kombinacje szybkich technik. Regeneracyjne uprawienia i wytrzymałość Madary również zwiększają się, w stanie przetrwać lewą stronę zatartego tułowia lub podzielona w połowie, a potem przywraca całkowicie siebie. Z jego ogromnych sił regeneracyjnych, Madara stwierdził, że osiągnął pełną nieśmiertelność.

Galerie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki