FANDOM

Rin Nohara
Rin Nohara.png
Debiut
Manga Tom 27, Rozdział 293
Anime Odcinek 119
Występuje w Manga, anime, gra, film i OVA
Głosy
Japoński Haruhi Terada
Angielski Stephanie Sheh
Status Profesjonalny
Data Urodzin 15 Listopad
Płeć Kobieta.png Kobieta
Klasyfikacja Medyczny Ninja, Jinchūriki
Bijū Isobu (Formy)
Przynależność Konohagakure.png Konohagakure
Drużyna Drużyna Minato
Ranga Ninja Chūnin
Rejestracja Ninja 010885
Wiek Ukończenia Akademii 9
Wiek Zdobycia Rangi Chûnina 11

Rin Nohara była medycznym ninja na poziomie chūnina w drużynie Minato z Konohagakure. Później Rin stała się jinchūrikim Isobu, jako część planu Madary Uchihy dla Obito, żeby dołączył do niego.

Wygląd

Wygląd Rin.png

Wygląd Rin.

Rin była młodą dziewczyną, średniego wzrostu. Miała krótkie, brązowe włosy i brązowe oczy. Również miała fioletowe prostokąty na policzkach. Na sobie miała czarny, długą koszulę i fioletową spódniczkę, pod krótką miała czarne spodenki. Także nosiła standardowy ochraniacz Konohy wraz z parą sandałów, czerwone pończochy, małą na lewym nadgarsku bransoletę. Na misjach Rin nosi nosi plecaczek trzymający swój sprzęt.

Jako stutend Akademii, miała na sobie swój prosty strój, składający się z jasnej bluzki w środku związaną kokardą, i prosty bez rękawów haori. Jako Genin, Rin na sobie ma fioletowy strój z wzorami shurikenów nad nim, z paskiem wokół taili i kilka torebek. Po tym nosiła pancerz i sandały z cholewami.

W anime, w trakcie swojej misji z Kakashim i Maito Gaiem, nosiła standardową kamizelkę Konohy na jej purpurowym, ze wzorem shurikenów.

Szablon:Przycisk

Osobowość

Plik:Rin leczy Obito.png

Rin była słodką i przyjazną dziewczyną, której głęboko zależało dobro towarzyszy, jak i osady. Została opisana jako miła dziewczyna i często grała rolę rozejmcy między sporami Kakashim i Obito. Rin była również inteligentna, o tym świadczy jej zdolność do uczenia się, jak korzystać z wysokiego poziomu medyczynego ninjutsu w tak młodym wieku. Była oddaną osobą, która widziała niechęć Obito, nawet będąc w zagrożeniu. Miała bardzo silną wolę, gdy była pod wpływem genjutsu nie poddała się. Gdy Obito miał romatyczne uczucia do niej, ona miała do Kakashiego, które ukazała, gdy Obito leżał pod skałą.

Niemniej jednak, Rin dbała o Obito, zawsze była gotów nim zaopiekować się, lecząc jego rany lub udzielając mu sparcia moralnego. Była jedną z pierwszych osób, które uznały go za osobę i shinobi, a nawet była przekonana, że pewnego dnia chłopak zostanie Hokage. Rin była zamucona, gdy Obito leżał pod głazami, a potem musiała go zostawić. Dziewczyna była oddana swojej osadzie i była gotów dla niej umrzeć. Gdy stała się nosicielką Isobu to wolała umrzeć z rąk Kakashiego niż uwolnić demona w swojej osadzie.

Umiejętności

Plik:Rin leczy Kakashiego.jpg

Jako medyczny ninja, podstawowym obowiązkiem Rin na misji było zapewnienie wsparcia jej kolegów z drużyny, który też czyniła wielkimi umiejętnościami i była nawet w stanie nauczyć jej kompanów podstawowej pomocy. Pomimo swojego wieku, wykazała olbrzymie umiejętności z medycznego ninjutsu wspomagając na wysokim poziomie misji podczas Trzeciej Wojny Shinobi, jak również z powodzeniem przeszczepiła lewego Sharingana Obito do oczodołu Kakashiego w krótkim okresie czasu i tylko podstawowymi narzędziami. Wola Rin była silna, ponieważ odpierała genjutsu Kakkō, żeby nie doprowadzić do wycieku informacji. W anime, Rin pokazała przynajmniej podstawowe umiejętności taijutsu mając rangę genina w trakcie testu Minato.

Historia

Przeszłość

Obito przybywa, gdy ceremonia wstępu kończy się.png

Rin wychodzi z ceremonii.

W dniu ich wejścia do Akademii, Rin była obecna, gdy Obito Uchiha przybył na cermonię, która skończyła się. Dziewczyna podała Obito jego dokumenty, za które był bardzo wdzięczny. Po ukończeniu Akademii, Rin została umieszczona pod okiem Minato Namikaze, obok Obito i Kakashiego Hatake. Na ich ostatecznym teście, aby zostać geninami, Minato zadał im zadanie polegające odebranie jednego z dwóch dzwonków w walce. Chociaż początkowo, zespół atakował Minato, łatwo przechytrzyli ninję, Kakashi przekonał Rin i Obito do współpracy, ostatecznie zdobywają aprobatę Minato i tym sposobem zdali test. Podczas egzaminu na Chūnina, Rin i Kakashi stali przed bramą do lasu śmierci czekając na Obito. Będąc już w lesie walczyli z Genmą, Gaiem i Ebisu. Zanim mogli zaatakować, Obito przeszedł do kontrataku, ale szybko został pokonany przez Gaia. Później Rin opatrzyła przyjaciela bandażami, a chłopak wyraził dumę swojego klanu i jego marzenie o zostaniu Hokage. Później oglądała z nim podczas trzeciej rundy walkę między Kakashim i Gaiem. Po tym Hatake zostaje jōninem, a Rin postanowiła o tajemnej uroczystości dla chłopaka ku przerażeniu Obito.

Główny artykuł: Kakashi Gaiden
Plik:Rin, Kakashi i Minato z sukcesem niszczą most Kannabi.jpg

Podczas Trzeciej Wojny Shinobi, Drużyna Minato została przyporządkowana do zniszczenia Mostu Kannabi. Podczas misji, Rin została uprowadzona przez Taisekiego, a Kakkō próbował wydobyć informacje za pomocą genjutsu, aby dowiedzieć się, czy wie coś na temat działań wojenny Konohy. Wola Rin okazała się jednak zbyt silna i nie poddała się nawet genjutsu. Później została uratowana przez Kakashiego i Obito. Pomimo uratowania jej, Obito został zmiażdżony skałą, która spadała w wyniku zapadającej się jaskini. Przed niby śmiercią Obito, Rin wszczepiła Sharingana Kakashiemu. Nie tracąc czasu, dziewczyna natychmiast rozpoczęła procedurę, po której ona i Kakashi zostali zmuszeni do ucieczki, ponieważ przybyły posiłki wroga. Później Minato przybył i pokonał shinobi z Iwagakure. A potem drużyna razem z Minato zniszczyli most Kannabi. W anime, pokazano, że Rin została wysłana na misję z Kakashim i Gaiem. Z ich ponurej sytuacji, Gai i Kakashi stali się przynętą dla shinobi z Iwagakure. Później Rin powróciła ze wsparciem i to zmusiło wrogich shinobi do odwrotu.

Kakashi przebija Rin.png

Rin zostaje przebita przez Kakashiego.

Jakiś czas po wydarzeniach na moście Kannabi, Rin została uprowadzona przez Madarę Uchihę pod pozorem prowadzenia Kirigakure i zapieczętowano w niej Isobu. Miała w sobie zaprogramowane Puppet-Master Seal i po wejściu do Konohy demon zostanie automatycznie wypuszczony na wolność. Wkrótce zostaje uratowana przez Kakashiego, lecz osada wysłała potężnych shinobi do odbicia dziewczyny. Rin wiedziała co tak naprawdę się wydarzy, jeśli weszłaby na tereny Konohy i dlatego poprosiła Hatake o zamordowanie jej, lecz Kakashi odmówił. Jednak Kakashi zaatakował swoim chidori shinobi z Kirigakure, ale Rin weszła mu w drogę i przyjęła na siebie cios, umierając przed mężczyzną, którego kochała, a nieopodal tą sytuację widział Obito.

Ciekawostki

  • Rin (リン) może mieć różne znaczenia, takie jak "dostojny", "dotkliwe" lub "zimno".
  • Jej ulubionym słowem była "przyjaźń" (友愛, yūai).
  • Rin pojawia się przed jej przedstawieniem w rozdziale 122 i odcinku 72 Naruto podczas retrospekcji Trzeciego Hokage, oraz na okładce rozdziału 16.
  • Jej ulubionym jedzeniem były truskawki, podczas gdy jej najmniej ulubioną potrawą była tsukudani.
  • Jej hobby było zbieranie muszelek.
  • Rin jest pierwszym znanym jinchūriki, który zmarł nie z powodu ekstrakcji bestii lub bezpośredniej odpowiedzialności bestii za śmierć jinchūriki.

Cytaty

Więcej z Fandomu

Losowa wiki