FANDOM

Sōzō Saisei
  • Tsunade zwalnia pieczęć...
  • ...I rozpoczyna proces uzdrawiania.
Nazwa
Japońska 創造再生
Rōmaji Sōzō Saisei
Angielska Creation Rebirth
Polska Kreacja Odrodzenia
Debiut
Manga Tom 19, Rozdział 169
Anime Odcinek 95
Gra Naruto: Gekitō Ninja Taisen! 3
Występuje w Manga, anime i gra
Informacje
Klasyfikacja Kinjutsu, Ninjutsu, Medyczne Ninjutsu
Klasa Uzupełniająca
Ranga S
Pochodzenie Jutsu
Ninpō Sōzō Saisei — Byakugō no Jutsu
Użytkownicy
Tsunade

Sakura Haruno

Absolutny szczyt medycznego ninjutsu, stworzony przez największego medycznego shinobi — Tsunade, technika ostatecznej regeneracji. Zwalniając wielką ilość czakry przechowywana w jej czole jednocześnie biała siła podziela komórki w organiźmie i wszystkie tkanki tworzące ludzkie ciało. Sama technika nie regeneruje starych komórek, a to przyśpiesza podział nowych. W przypadku zastosowania tej techniki, których ciała mają poważne rany, że nie może już dłużej znieść, zostaną przywrócone nieuszkodzone komórki. Według własnych zasad Tsunade, póki posiada dużą ilość czakry to jest niemożliwe, aby w dowolny sposób umarła, jak na przykład uzyskuje formę "nieśmiertelności" w czasie trwania techniki.

Jednak komórki ciała mogą tylko podzielić pewną ilość, a poprzez ciągłego używania, Tsunade i Sakura zasadniczo skracają swoje naturalne życie. W jakim stopniu jest nieznane, ale to, co jest oczywiste, jest to, że nie jest wystarczająco silna, żeby spowodować ich śmierć na polu walki.

Ciekawostki

  • Zgodnie z drugim podręcznikiem w kreacji odrodzenie został opracowany przez Tsunade ze względu na kontynuowanie ochrony życia towarzyszy. To jest ukryty rozkład w tej technice.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki