FANDOM

Saisei Nōryoku
  • Niedługo po tym jak użytkownik zostaje ranny…
  • …jego rany zaczynają się goić.
Nazwa
Japońska 再生能力
Rōmaji Saisei Nōryoku
Angielska Regeneration Ability
Polska Moc Lecznicza
Debiut
Manga Tom 63, Rozdział 601
Anime Odcinek 334
Występuje w Manga i anime
Informacje
Klasa Uzupełniająca
Użytkownicy
Hashirama Senju

Madara Uchiha
Danzō Shimura
Jūgo
Naruto Uzumaki
Obito Uchiha
Yamato
Orochimaru
Biały Zetsu

Ta umiejętność umożliwia użytkownikowi uleczenie większość obrażeń w chwilach, rekonstrukcji uszkodzonych tkanek składających się w ludzkim ciele. Ta technika ma ciągłe, automatyczne działanie, która będzie leczyć wszelkie szkody, które użytkownik podtrzymuje natychmiast, bez konieczności dokonywania ręcznych pieczęci lub nawet świadomego wysiłku, aby aktywować proces uzdrawiania. Przez własne zastrzeżenia Madary, ta technika medyczna w istocie podobna do Ninpō Sōzō Saisei — Byakugō no Jutsu.

Zwiększona regenaracja przyznana przy życiu tej techniki jest tak szybki, że nawet kłute dziesiątki rany, na górze różnych ran zadanych przez połączone fizycznego ataku wszystkich dziewięciu ogoniastych bestii zostały wyleczone w zaledwie kilku chwil, z wyjątkiem odciętej ręki, w której Madara zastąpił ramieniem z jednych klonów Białego Zetsu.

Jednak po uzyskaniu przez Shinju został jinchūrikim, Madara stwierdził, że nie można było go pokonać jak zyskał formę "nieśmiertelności".

Ciekawostki

  • Ci, ożywieni przez Kuchiyose: Edo Tensei nie są w stanie leczyć za pośrednictwem tej techniki, ze względu na ożywienie automatycznie uzyskuje zdolności regeracyjne, które łatwo regeneruje szkody, które otrzymują.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki