FANDOM

Suna no Tate
Nazwa
Japońska 砂の盾
Rōmaji Suna no Tate
Angielska Shield of Sand
Polska Tarcza z Piasku
Debiut
Manga Tom 7, Rozdział 58
Anime Odcinek 34
Występuje w Manga i anime
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu
Klasa Defensywna
Zasięg Krótki
Pokrewne Jutsu
Shield of Gold Dust
Użytkownicy
Gaara

Technika, która jest unikalna dla Gaary. Ilekrość Gaara zostaje poszkodowany, tarcza piasku automatycznie otacza i chroni go. Piasek reaguje niezależnie od woli Gaary, nawet chroniąc go od samookaleczenia.

Moc obronna i wrzechstronność piasku, gdzie ta umiejętność piasku naprawdę błyszczy. W części I, tarcza była średnio fantastyczna zarówno szybkość i siłę - zdolnego wytrzymać znaczne silne ataki i blokuje szybkie pociski. Jednak może zostać pokanany przez ekstremalne prędkości i dużą ilością brutalnej siły, jak to było w przypadku z techniką Ura Renge Rocka Lee. Później, w części II, tarcza piasku Gaary stała się tak szybka, że nawet nie udało się Amaterasu naruszyć, a jego tarcza piasku stała się tak silna, że nawet Girochin Doroppu A nie miadży za jego pośrednictwem. Tarcza i zbroja z piasku razem były znane jako "Absolutna Ochrona" Gaary (绝 対 防御, Zettai Bogyo), dobrze znany i chwalony nawet przez Naruto, który właśnie był świadkiem obrony Trzeciego Raikage. Nawet Czwarty Kazekage zauważa, że jest to prawdopodobne z tego powodu (w odniesieniu do Karury) jest możliwe, że Gaara mógłbyć Kazekage w młodym wieku.

Gaara może zmieniać kształt tarczy i ich gęstości, większej prędkości i obrony. Bardziej wydaje odmianę tarczy jest to, że piasek Shukaku kula, w tarczy i postaci Karury. Zawsze, gdy jedna forma tej obrony jest naruszona, Gaara wykazał poprawę i tworzy inne, bardziej potężne ochrony.

Gaara może całkowicie otacza się tarczą, aby zwiększyć swe możliwości obronne. Następnie używa trzeciego oka oglądać ruchy swoich przeciwników, jak i kontrolę niezbędne do piasku ich walki. Oprócz tego, że bardzo gęsta, ta kula piasku może stworzyć kolcez jej powierzchni jakąkolwiek włócznię niedoszłego napastnika. Ta formacja może być używana w powietrzu. W części I, Gaara może skorzystać z tej techniki, aby chronić się od swojego przeciwnika na tyle długo, aby wykonać swoją przemianę w Shukaku, ale z wystarczającą siłą, to obrona może zostać naruszony.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki